Hem / Årsmöte / HF Öst Årsmöte 2022

HF Öst Årsmöte 2022

Vi hoppas alla våra föreningar vill och kan närvara när vi har vårt årsmöte med nya beslut för framtiden. Besluten kommer att förändra handbollen inte bara i distrikt Öst utan för handbollen i Sverige. Rösträtt via fullmakt för 1 person och föreningar välkomnas med upp till 2 representanter totalt.

Dokumenten till mötet skickas ut till anmälda deltagare samt publiceras senast fjorton dagar innan mötet via vår hemsida. Praktisk information kring rösträtt samt fullmakter presenteras även via vår hemsida.

DAG TORSDAG 21 APRIL START KL. 18.00 — DIGITALT
ANMÄLAN: LÄNK TILL ÅRSMÖTET

VÄLKOMNA!

Dokumentlista

För årsmötet gäller
Varje röstberättigad förening äger rätt att utse två ombud, vilka skall vara röstberättigade medlemmar av föreningen. Varje röstberättigad förening har vid årsmötet en röst. Föreningen skall ingiva fullmakt för sina ombud och i den ange vem av ombuden som utövar föreningens rösträtt. Man får bara vara röstberättigad för en förening.

Samtliga röstberättigade föreningar behöver fylla i en fullmakt inför årsmötet, vilken finns utskickad via e-post.
Den ska skickas till This is a mailto link senast 2022-04-20 kl 12.00

Mötesinbjudan till Microsoft Teams kommer skickas ut till samtliga anmälda deltagare i idrottsonline samma dag som mötet.

POSTADRESS
Handbollförbundet Öst
Box 11016, 100 61 Stockholm

BESÖKSADRESS