HANDBOLL ÖST

Årsmöte 2023 Handbollförbundet Öst

Samtliga årsmöteshandlingar inför torsdag den 23 mars finns nu tillgängliga.

Vi välkomnar alla våra föreningar till årsmöte den 23 mars 2023. Ett möte med beslut för kommande års verksamhet.

Datum: torsdagen 23 mars 2023
Tid: kl.18.30
Plats: Digitalt i Microsoft Teams
Anmäl dig här: Årsmöte 2023 Handbollförbundet Öst Länk till annan webbplats.

Samtliga föreningar behöver fylla i fullmakt. Den skickas till deltagare som anmält sig i idrottonline och skall vara inne senast 2023-03-21 kl.12.00

För årsmötet gäller
Årsmötet består av ombud för föreningar inom Handbollförbundet Öst. Förening får utse högst två ombud, vilka ska vara röstberättigade medlemmar i föreningen. Ombud får representera endast en förening och får inte vara ledamot av SDF styrelsen. Årsmötet är beslutsmässigt med det antal ombud, som efter kallelse i vederbörlig ordning deltar i årsmötets beslut. Läs mer om Handbollförbundet Östs Stadgar antagna 20220421 Länk till annan webbplats.

Mötesinbjudan till Microsoft Teams kommer skickas ut till samtliga anmälda deltagare i IdrottOnline samma dag som mötet.

Årsmöteshandlingar
Mer information om årsmötet och årsmöteshandlingarna finns under HF Öst Årsmöte 2023. Öppnas i nytt fönster.

Vi ses den 23 mars 2023.

Publicerad: 2023-03-07