HF Öst Extra årsmöte 2022

VARMT VÄLKOMMEN TILL EXTRA ÅRSMÖTE
FÖR HANDBOLLFÖRBUNDET ÖST - DIGITALT

Vi hoppas alla våra föreningar vill och kan närvara när vi har vårt extra årsmöte. Beslutet gäller val av ny revisor för förbundet. Rösträtt via fullmakt för 1 person och föreningar välkomnas med upp till 2 representanter totalt.
Dokumenten till mötet skickas ut till anmälda deltagare samt publiceras senast sju dagar innan mötet via vår webbsida.

Praktisk information kring rösträtt samt fullmakter presenteras även via vår webbsida.

DAG ONSDAG 9 MARS 2022 START KL. 18.00
FORUM DIGITALT
ANMÄL DIG HÄR (anmälan stängd)

För årsmötet gäller

Varje röstberättigad förening äger rätt att utse två ombud, vilka skall vara röstberättigade medlemmar av föreningen. Varje röstberättigad förening har vid årsmötet en röst. Föreningen skall ingiva fullmakt för sina ombud och i den ange vem av ombuden som utövar föreningens rösträtt. Man får bara vara röstberättigad för en förening.

Samtliga röstberättigade föreningar behöver fylla i en fullmakt Pdf, 49.7 kB, öppnas i nytt fönster.inför extra årsmötet, vilken finns utskickad via e-post.
Den ska skickas till anna.bisso@handbollost.se senast 2022-03-07 kl 12.00

Mötesinbjudan till Microsoft Teams kommer skickas ut till samtliga anmälda deltagare i idrottonline samma dag som mötet.
För frågor höra av dig till anna.bisso@handbollost.se

Publicerad: 2022-10-31

Senast uppdaterad: 2023-01-18